tirsdag, januar 13, 2009

13 januar

Det har vært en travel dag idag. Var i begravelsen til Mor og det er alltid veldig trist når mennesker man er glad i går bort, men jeg er glad og takknemlig for å ha hatt en varm og kjærlig bestemor i alle disse årene som var så glad i sin familie og de rundt seg. Ikveld har jeg fått trent en skikkelig bra spinningøkt og litt styrke før jeg så en veldig bra Max Manus på kino med Jon. Imorgen tidlig drar Kjersti på en velfortjent femdagers tur til nord-norge for å besøke sin høygravide venninne Mette, som tilfeldigvis også har tenkt å få barn mens Kjersti er der:) Da er jeg gressenkemann med god hjelp av mamma mens jeg er på jobb:)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Går det nu bra med dæ, heilt ileina som du e , vænnen ???

7:37 p.m.  
Blogger Paal Nymann said...

Savnet av dronningen i huset er jo stort, men forhåpentligvis kan jeg lære av denne erfaringen og vokse som menneske;)

6:40 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home