onsdag, april 21, 2010

NORSK/ENGLISH

Etter å ha blogget lenge på kun norsk har jeg bestemt meg for å forsøke å nå et større publikum gjennom å blogge både på engelsk og norsk. Som dere kjenner til har jeg min opprinnelse fra Canada hvor jeg har både venner og famile, de forstår svært lite av bloggen pr dags dato. Dette har jeg tenkt å gjøre noe med. After publishing my blog for four years in only norwegian I finally have decided to make my blog bilingual to reach a larger audience in my quest for world blog domination. I will not be translating the over one thousand posts already posted, but if someone feels like doing it for free I´d be happy to let that someone do so.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

google translate

9:44 a.m.  
Blogger Paal Nymann said...

Har prøvd, gjør en særdeles dårlig jobb

8:43 p.m.  
Blogger ruth magee said...

great that you do it in English too, than I can read all your moaning about Man U

9:05 p.m.  
Anonymous Anonym said...

ÅÅ Gid A Vårses....

7:15 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home