tirsdag, juli 20, 2010

Vårt vakre land

Jeg og Embla har vært på tur til til vestsiden av landet de siste dagene sammen med foreldrene mine og Canadagjengen for å se på noen av de mest kjente naturopplevelsene landet har å by på. Vi fikk med oss bla Trollveggen, Trollstigen og Geirangerfjorden, og de levde så absolutt opp til forventningene. Jammen var vi ikke heldige med været også, fantastisk tur! - Me and Embla have been on a trip to the west of Norway with my parents and the gang from Canada to see some of the most famous sights our country has to offer. To mention a few we got to see Trollveggen, Trollstigen and the Geiranger Fjord. The weather turned out well and it was a fantastic trip:)


Geirangerfjorden

Friaren

De syv søstre

Sylvi, Embla og Maja over Geiangerfjorden ved utkikkspunktet på Ørnevegen - Sylvi, Maja & Embla over the Geiranger Fjord

Hele reisefølget ved Trollveggen, det blåste godt! - The whole gang at Trollveggen, windy!

Maja, Tommy, Embla & Sylvi foran/in fornt of Trollveggen

Trollstigen fra utkikkspunktet på toppen - Trollstigen from the top

Jeg og Embla på toppen av Trollstigen - Me and Embla on top of Trollstigen

Jeg, Tommy, Maja og Sylvi på toppen av Trollstigen - Me, Tommy, Maja & Sylvi on top of Trollstigen

Trollstigen fra bunnen - Trollstigen from the bottom

Jammen ble det ikke en sykkeltur opp Trollstigen sammen med broren min også. Norges tøffeste stigning på sykkel ifølge Kurt Asle Arvesen. Flott tur:) - I got to ride up the Trollstigen road with my brother too. According to famous cyclist Kurt Asle Arvesen it is the hardest climb in Norway. Great ride!