torsdag, januar 15, 2009

Solgt

Sendte min flotte Giant Anthem 1 til sin nye eier på Hedmarken idag. Solgte den med litt tungt hjerte for det er en nydelig sykkel, men den passer ikke helt til mitt behov, planen var å bruke den til både "herjing" i skogen og til ritt/trening. Men den er litt for lett til førstnevnte og derfor kan det fort bli for dyrt å bruke den til det. Derfor har jeg gått til innkjøp av to lettere brukte sykler til prisen jeg fikk for min. Har gjort utrolig gode kjøp og skal hente to nesten nye sykler som begge i utgangspunktet er i samme prisklasse som den jeg solgte. Men de har slitt med å få solgt som mange andre i disse dager så kombinasjonen av en god pris for min og skambud på de jeg har kjøpt gjør at jeg sitter igjen med to flotte sykler som dekker mitt behov mye bedre totalt:)