søndag, februar 08, 2009

Søndag 8/2-09


Embla vil IKKE at fotografen skal ta flere bilder idag!

Fint bilde av Emma

Embla synes skøyter er kjedelig.....

Jeg fikk flyttet litt på meg idag også med måking, ski og skøyter

Embla og Emma

Mye snø hjemme

Anna og Brage er ikke helt i form om dagen og har vært hjemme med Kjersti

Morsdagsgave
Idag har vær en begivenhetsrik dag. Har kommet over en halv meter snø hjemme og med det fine været så må man ut. Embla startet dagen med å gi verdens beste mamma gaven sin på morsdagen:) Senere på dagen så dro jeg og henne til Vestby hvor vi har stått på både ski og skøyter sammen med Emma, Hanne og Lasse. Skøyter var det første gang un prøvde og det fikk hun taket på utrolig fort, og ski fikk hun også til veldig bra idag:) Her er en del av bildene fra dagen idag.

2 Comments:

Blogger hanne said...

hallooooooo, hvoe er bilde av meg og Lasse? Og jeg heter IKKE Hann!

10:21 p.m.  
Blogger Paal Nymann said...

Når man ikke blogger selv så er det ikke lov å klage, har fokus på kidsa og da ble det sånn. Om DERE begynner å blogge så skal jeg legge ut masse bilder av dere;)

11:36 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home