søndag, desember 05, 2010

Flytting av den hvite pest



Forbannet av det hvite klinet som faller hvert år så må jeg ut og rydde gårdsplassen og ferdselsområder slik at man ikke blir kvelt og innestengt av pesten som faller fra himmelen. Lenger nede i gata ser jeg en fjern nabo med en svær maskin som spruter den motbydelige gørra vekk fra plassen hans. Jeg ser for meg at han er temmelig stolt av maskinen sin mens jeg står der med den lille skuffen min. Ja ja, jeg har bare skuffe men han sikkert er feit tenker jeg. Uansett så forbanner jeg Yr, Storm og alle hobbymetorologer i vårt langstrakte land, for INGEN har sagt noe om denne pesten som har dekket gårdsplassen min! Jeg håper de blir snødd inne på ubestemt tid hele gjengen, for heller uvisshet enn de blanke løgnene de serverer på daglig basis. Måtte deres barometre brenne! - I am damned by the white plague that falls from our skies every year. None of the meteorologists have said anything about this white gunk that has covered my driveway and my yard! I hope they all get snowed in indefinitely, I hope there barometers burn!

4 Comments:

Blogger Nina said...

Står en slik svær maskin i gårdsplassen min (som den skinny mannnen min, brukte i går). Bare å låne den om det er mye hos dere!

10:27 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Bitter Paal?

10:45 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Snart har du nok en lik maskin du åsså (O:

12:43 p.m.  
Blogger Paal Nymann said...

Takk for vennlig tilbud:) Men hadde nok bar ebehov for å sutre litt, gårdsplassen er nok ikke stor nok til å forsvare slikt maskineri, men det er lov for en gutt å drømme;)

9:17 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home